neděle 23. ledna 2011

Vyhlášení výsledků soutěže

Výsledky soutěže vyhlášené Blue Shark ze 23.1.2011.

Soutěže jsem se bohužel účastnil pouze já (Zoubek) a Simon5, For Fun s námi byl pouze chvíli a pak se odpojil.

Výsledky 1. Kola:

jak je vidět 1. Kolo bylo velice vyrovnané a dopadlo nerozhodně (Zoubek 1 bod; Simon5 1 bod)

Výsledky 2. Kola:


Ve druhém kole Simon5 zaváhal a já jsem ho díky tomu ovládl. (Zoubek 2 body; Simon5 1 bod)

Výsledky 3. Kola:

Ve třetím kole se ukazuje jak nepříjemný MADGUI dokáže být, Simon5 opět propadl ale ještě má šanci zvítězit. (Zoubek 3 body; Simon5 1 bod)

Výsledky 4. Kola:

Ve čtvrtém kole se objevují pokémoni a Simon5 se chytá a vítězí, souboj začíná být napínavý (Zoubek 3 body; Simon5 2 body)

Výsledky 5. Kola:


Zdá se že Simon5 došel dech a prohral. (Zoubek 4 body; Simon5 2 body)

Výsledky 6. Kola:

kolo končí mým těsným vítězstvím a stávám se i vítězem soutěže. Gratuluju si :-). (Zoubek 5 bodů; Simon5 2 body)

Pokud bude zájem je i video.
Jako výhru jsem si vybral hru The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena.
Těším se zase příště a doufám ve větší ůčast. a zároveň děkuji Simon5 za hru a Blue Shark "za organizaci a dodaní ceny pro výtěze.

Žádné komentáře:

Okomentovat