Musím se přiznat, že můj přístup ke hře byl velmi skeptický, nečekal jsem od ní žádné zázraky, dokonce jsem čekal propadák. O to větší bylo mé překvapní. Hra nejenom že dobře vypadá, ale dobře se i hraje. Hra využívá poměrně pokročilý Chrome Engine 4, na kterém staví například i Call of Juarez: Bound in Blood. Po grafické stránce tedy nelze hře moc vytknout, jistě se najde pár detailů které jsou ale přehlédnutelné, protože jako celek je grafika pěkná a nenáročná.
Po herní stránce je hra na první pohled také vydařená, nicméně po několika málo minutách zjistíte že mapy sou pouze koridory ohraničené dřevěným plůtkem, řekou, nebo skálou. Což je škoda protože né vždy je koridor dostatečně široký aby se dalo kolem nepřátel nepozorovaně proplížit, a nezbývá než vytasit pistoly a prostřílet si cestu. Jinak je systém plížení velice povedený, nepřátelé si mezi sebou povídají, telefonují, kašlají a dělají všechno možne aby o nich bylo vědět.
Fyzika vypadá také pěkně a nepřátelé se klátí opravdu efektně.
Hra má dobrý nápad, uspokojivě spracovaný, nicmeně spousta drobných chyb a nedodělků sráží me hodnocení na: 7/10 a hru rozhodně doporučuji alspoň zkusit.
- omezené manevrovací možnosti na mapě, zpomalená AI
Systémové požadavky:
- Windows XP/VISTA/7
- Intel Pentium 4 3,2 GHz, Intel Pentium D 2.66 GHz, AMD Athlon 64 3500+, a lepší
- 1 GB RAM (Optimálně 2 GB RAM a výce)
- 256 MB Paměti na grafické kartě, DirectX 10.0 nebo 9.0c kompatibilní, Shader Model 3.0
- 6,5 GB místa na disku
Testovano na:
- AMD Phenom X6 1055T
- AMD-ATI HD5770
- Gigabyte MA785GT-UD3H
- 4GB RAM GAIL VALUE
- Monitor Acer AL1916W 19"
Žádné komentáře:
Okomentovat